Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je op een hand staan?

Hoe kan je op een hand staan en dan niet je voeten op je hand zetten, nee ik bedoel op een hand staan en je benen en je andere hand in de lucht.
Of misschien dingen die daarop lijken hoe doe je dat? En ik heb geen trampoline om dingen op te oefenen!
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet dat altijd bij breakdance doen maar dan op een iets andere manier dan gewoon "staand" op één hand ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Gewoon handstand doen op het gras en dan benen naar een kant en andere hand los laten en in evenwicht komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kwestie van balans :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de kunst beheerst om het met 2 handen te doen,is dat nog slecht een kwestie van veel oefenen en je evenwicht weten te bewaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je het beste kan beginnen met een handstand tegen de muur, als je die onder de knie hebt, kun je proberen je hand iets op te lichten, als je goed op 1 hand kan staan, kun je op dezelfde manier de handstand los gaan leren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijven oefenen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook een kwestie van je spieren goed trainen omdat je nu je balans moet vinden op hand ipv 2
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding