ik voel me niet zo goed over dat ik laatst ben begonnen met djen wat moet ik doen?

ik ben laatst begonnen met djen heb een mixer van 200 en heb 60 uitgegeven aan licht en wat dingen gratis maar ik denk dat het niks gaat worden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Even doorzetten en anders marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt misschien bij feestjes van mensen die je kent draaien een paar keer en als je het daarna nog steeds niet leuk vindt, kun je het zoals de vorige antwoorder zei op marktplaats zetten.