Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bij gooische vrouwen seizoen 1 aflevering 8 dan zingt martin morero lovely day maar dat stopt bij..just one look at you...welke liedje zingt hij erna?

meeteen er na. dan gaat het over naar iets anders. maar dat is niet lovely day. hoe heet het nummer dat hij erna zingt. het filmpje vanaf 4.00 kijken dat stukje en bij 4.50 gaat het over een een ander stukje hoe heet dat nummer? lovely day is van bill withers

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

"They wont go when I go" - George Michael
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet helemaal, dit is een cover, het origineel is van Stevie Wonder uit 1974 (zie link) Maar ik vond het een beetje flauw om dit als antwoord te geven, dus hierbij als aanvulling op die van jou. En een plus. ;-) http://www.youtube.com/watch?v=whjD_1E0Lls
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey T74, je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar noch Stevie noch Michael heeft daar een hit mee gehad. Ik had gekozen voor de versie van Michael omdat die stem en stijl het best van bij die van clown Bassie uit Gooische vrouwen.
Maar bedankt voor de plus :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ikkeniewete, precies, ik vond dat een goede keuze, vandaar ook de plus. ;-) De reactie was om jouw antwoord wat completer te maken. Niet om te IWAB-en. :-))

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding