Wat is een goede programma om video's te remixen?

Toegevoegd na 23 seconden:
en de programma moet gratis zijn en geen demo die een paar dagen duurt.

Toegevoegd na 3 minuten:
en het moet ook niet zooooo ingewikkeld zijn!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Kijk hier eens, zit ontzettend veel tussen:
http://www.gratissoftwaresite.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De argentijnse DJpich is heel bekend om zijn videoremixen
Die gebruikt daar trakAxPC voor
Gratis versie vind je hier:
http://www.trakax.com/software/pc/

Hoe t werkt ff op youtube zoeken vind je tutorielfilmpjes

Videoremixen maken is derhalve best ingewikkeld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
windows movie maker, is gratis, en als je windows hebt is ie al geinstalleerd. bij windows 7 heet het windows live movie maker. ga bij wondows vista en lager naar start > alle programma's > bureau-accessoires > windows (movie maker.exe bij windows 7 naar start > alle programma's > windows live movie maker.exe

dit programma is heel gemakkelijk, en je kan er veel mee... als je veel wild doen met geluid en beeld, download dan adobe after effects. (deze is niet gratis)

veel plezier!