Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb per ongeluk al mn muziek op mn iphone gezet via itunes, hoe kan ik dit verwijderen?

Ik klikte op synchroniseren en heb toen dus alles erop gezet. Als ik nummers selecteer kan ik niet verwijderen! Wie weet hoe ik alle muziek er weer af krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
869

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Verwijderen uit je itunes bibliotheek, dan komt het bij het synchroniseren goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je dat ik alles uit itunes moet verwijderen? En dan synchen? En daarna dus al mn muziek weer in itunes moet zettrn?
In itunes een afspeellijst maken van de muziek die je erop wilt hebben, en bij het synchroniseren aanklikken 'geselecteerde afspeellijsten synchroniseren'. Zo blijft je muziek in itunes staan maar wordt niet alles gesynchroniseerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als aanvulling op bovenstaande antwoorden, muziek die je uit ITunes verwijderd blijft gewoon op je computer staan onder muziek. Wel handig om te weten....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding