Ik heb vrij lage stem, welk popliedje kan ik het best zingen?

Ik wil wel graag liedjes die in zijn, zal maar even zeggen. Als jullie ideeën hebben, Alsvast Bedankt!
Groetjes Amy

Toegevoegd na 5 minuten:
Het liefst wil ik liedjes van een vrouw, omdat ik er zelf ook een ben, haha...

Toegevoegd na 11 minuten:
Zo'n lage stem heb ik ook niet, ik heb een lage meisjesstem!!! Ik ben een beginner en wil graag goed leren zingen, daarom zoek ik goede liedjes!

Toegevoegd na 42 minuten:
Het liedje van Jaap (winnaar Xfactor 2010 lukt me goed om te zingen, maar de andere liedjes van hem vind ik niet zo leuk....

Toegevoegd na 46 minuten:
Al die liedjes ken ik niet, weten jullie misschien hippere liedjes, misschien beyonce? of is dat niks? x

Toegevoegd na 7 uur:
Ja ik vind dat beyonce een mooie stem heeft. Maar vinden jullie dat die laag is? Miley Cyrus, Amy winehouse, en caro zijn goede ideeen! Maar vinden jullie dat beyonce een lage stem heeft. Sorry dat ik zo aan het zeuren ben! L$

Toegevoegd na 7 uur:
het liedje don't stop believing kan ik goed, iemand vroeg dat???

Toegevoegd na 1 dag:
Alexis Jordan en Adele (someone like you, to make you feel my love) gaan me goed af!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
29.2K

Antwoorden (10)

Met een lage stem moet ik eigenlijk direct denken aan het repertoire van Barry White.

Toegevoegd na 24 minuten:
Ow, je bent een vrouw.
Probeer het repertoire van Tina Turner eens, die zingt ook niet heel hoog.

Andere songs met een lage damesstem die me zo in mijn hoofd opkomen:
Twist in my sobriety van Tanita Tikaram
Fast car van Tracy Chapman.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Right said fred; I'm too sexy!

Toegevoegd na 12 minuten:
aangezien je een vrouw bent...caro emerald heeft ook een vrij lage stem en haar liedjes bevatten niet veel uitschieters naar boven.

Toegevoegd na 7 uur:
nva je toevoeging; ik vind zelf dat beyonce geen lage stem heeft, ze heeft vooral een gigantisch groot bereik ( van laag tot heel hoog )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pearl Jam zou kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adèle misschien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shirley Bassey.
Anastacia.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Colbie Caillat
Lisa Stansfield
Toni Braxton
Kim Carnes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amy winehouse:)
Je kent vast wel een van haarliedjes!
Zoek maar op rehab, of valerie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens naar het repertoire van Boney-M...!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Miley Cyrus heeft een lage stem, vooral het liedje goodbye van haar is laag gezongen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit nummer wordt wel aardig laag gezongen:
http://www.youtube.com/watch?v=q223dF7VlXY

Toegevoegd na 16 minuten:
Maar zonder gekheid:
She & Him - In The Sun (2010)
Redelijk bekende actrice die zingt met lage stem.
http://www.youtube.com/watch?v=pZ3cTwI9bIw&ob=av2e
Ook niet onbemind:
First ait kit - Tiger Mountain Peasant Song (Fleet foxes Cover)
http://www.youtube.com/watch?v=HMrqBldlqzA

Toegevoegd na 35 minuten:
Ook een optie:
robyn - with every heartbeat

http://www.youtube.com/watch?v=-ojHWQrm4UM&feature=related
Of natuurlijk:
happiness alexis jordan
Hier in de originele versie zonder zang:
http://www.youtube.com/watch?v=a2PM5iTlmRE