ik moet een cd maken voor vanavond, maar ik weet geen nummers meer... weten jullie misschien nog wat 'disconummers'?

ik zoek een nummers die ze bijvoorbeeld in de discotheek draaien... ook remixen zijn prima!

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb je viben al? Je kunt altijd een dancesmash cd downloaden! Of een top dance muziek ofzo.

Als je ter plekke een pc met internetverbinding hebt en natuurlijk die op de muziek installatie kan aansluiten probeer dan eens grooveshark kan je zowat ter plekke muziek op zoeken en playlists maken hoef je niet eens wat te braden

Bronnen:
www.grooveshark.com

Ga eens naar www.youtube.com en kijk bij meest bezocht. The Partysquad is erg geliefd.

Nummers van Deadmaus, Benny Benassi, LMFAO, Bingo Players

Rihanna de nieuwe van

Abba, Queen, Jackson 5, etc. Wat disco artiesten om mooi op te feesten.

Ik zou even op google naar dancesmash(en zulk soort cds) zoeken, als je de tracklist opgezocht hebt kan je kijken of er leuke nummers tussenzitten en die op je cd zetten. DisposableHeroes

Als het een feestje moet worden dan zorg dat je er ook Latin bij hebt, doet het altijd goed en de Nederlandse meezingers (niet mijn ding) blijken in de praktijk ook goed te werken. ZOrgen voor variatie op muziekgebied is wel aan te raden. Succes!

Even googlen levert van alles op, bijvoorbeeld (lekker voor de hand) http://www.discohits.nl/

Ik neem aan dat je die muziek eerst nog gaat downloaden?! Plenty zoektermen, top 40, mix, disco, zomerhits, 2011, partyhits. Ik bedoel tik maar wat zoektermen in, en kijk wat je krijgt aan resultaten. En ander pleur je er gewoon wat oude muziek op, wat goeie muziek van een paar jaar geleden, of echte gouwe ouwe die iedereen kent.

I like it van Enrique Iglesias On The Floor van J.LO Get Crazy van LMFAO Break Your Heart van Taio Cruz en Ludacris Stuk van The Partysquad

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100