ik moet een cd maken voor vanavond, maar ik weet geen nummers meer... weten jullie misschien nog wat 'disconummers'?

ik zoek een nummers die ze bijvoorbeeld in de discotheek draaien... ook remixen zijn prima!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (11)

Heb je viben al? Je kunt altijd een dancesmash cd downloaden! Of een top dance muziek ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ter plekke een pc met internetverbinding hebt en natuurlijk die op de muziek installatie kan aansluiten
probeer dan eens grooveshark
kan je zowat ter plekke muziek op zoeken
en playlists maken
hoef je niet eens wat te braden
12 jaar geleden
Ga eens naar www.youtube.com en kijk bij meest bezocht.
The Partysquad is erg geliefd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nummers van Deadmaus, Benny Benassi, LMFAO, Bingo Players
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rihanna de nieuwe van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Abba, Queen, Jackson 5, etc. Wat disco artiesten om mooi op te feesten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer genoeg heeft niksert gelijk
Ik zou even op google naar dancesmash(en zulk soort cds) zoeken, als je de tracklist opgezocht hebt kan je kijken of er leuke nummers tussenzitten en die op je cd zetten.

DisposableHeroes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een feestje moet worden dan zorg dat je er ook Latin bij hebt, doet het altijd goed en de Nederlandse meezingers (niet mijn ding) blijken in de praktijk ook goed te werken. ZOrgen voor variatie op muziekgebied is wel aan te raden. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even googlen levert van alles op, bijvoorbeeld (lekker voor de hand) http://www.discohits.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je die muziek eerst nog gaat downloaden?! Plenty zoektermen, top 40, mix, disco, zomerhits, 2011, partyhits.

Ik bedoel tik maar wat zoektermen in, en kijk wat je krijgt aan resultaten.

En ander pleur je er gewoon wat oude muziek op, wat goeie muziek van een paar jaar geleden, of echte gouwe ouwe die iedereen kent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I like it van Enrique Iglesias
On The Floor van J.LO
Get Crazy van LMFAO
Break Your Heart van Taio Cruz en Ludacris
Stuk van The Partysquad