hoeveel licht(effecten) heb ik nodig voor een feestje als dj voor ongeveer 11,12,13 en zo?

ik heb 2 zwaailichten, een mushroom, stroboscoopje , 2 lichtorgels, en een klein lasertje die je niet goed ziet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Moeilijk te bepalen, maar niet geheel onmogelijk.

Zelf jaren lang gedraaid, en iedere keer vroegen ook wij ons af van wat hebben wij nodig, in de loop der tijd leer je dat te herkennen, wij volgde een aantal regels.

1 Sfeer (die bepaal jij)
2 Wat voor soort feest
3 Gemiddelde leeftijd

Op een 45 jarige bruiloft hoef je niet te komen met lasers, rookmachine e.d, een feestavond op een school, ja daar kom je altijd te kort
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk als de muziek goed is dat dat voldoende moet zijn, alleen ijk zou wel met een deel van het geld dat je verdient nog wat meer licht kopen.
Succes