Is de oorspronkelijke titel nu: No milk today, of no mill today?

Had een meningsverschil n.a.v. de reclame no milk today,ik zei is eigenlijk oud nummer, maar de ander zei, het heet eigenlijk mil, of meal ,maar voor de reclame , milk ervan gemaakt. wie heeft gelijk?er is geen weddenschap op afgesloten hoor, maar bracht mij wel aan het twijfelen.

Toegevoegd na 24 minuten:
Allemaal bedankt, antwoorden zijn naar mijn volle tevredenheid beantwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

No Milk Today is een hit van de Engelse popgroep Herman's Hermits. Het nummer bereikte op 19 november 1966 de eerste plaats op de Veronica Top 40, een positie die het 5 weken volhield.

deze werd ook gewoon voor die reclame gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik durf het niet helemaal zeker te zeggen, maar ik denk dat het logischste is: 'milk', want het gaat toch ook over melk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het liedje gaat niet over melk, maar over een relatie die uit is gegaan; 'no milk today' is alleen maar een symbool voor het feit dat zijn vrouw hem verlaten heeft, het gaat niet over die melk zelf.
Het gaat toch echt over melk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het origineel heet no milk today en is van herman's hermits
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is no milk today: Dit is de link naar de orginele tekst van Herman`s Hermits
http://artists.letssingit.com/hermans-hermits-lyrics-no-milk-today-2zn1sqw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is no milk today van Herman's Hermits.