Ik zoek een Trance nummer met bekend Rock nummer aan het begin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult toch wat meer info moeten geven voordat we je kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het een commercieel nummer? Is er een videoclip van geweest?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ken je de naam van het oorspronkelijke rock nummer?

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heb ik sinds Trance Energy 2003 een van de beste trance remixes gevonden.
Vraag verder fine-tunen voor beter antwoord als dit hem niet is:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smels like a teen spirit