Is het mogelijk om mijn muziek via mijn audiosysteem af te spelen,vanaf mij iPhone via AirPlay met de tv uit?

Appletv 2 in combinatie met de AirPlay functie vind ik helemaal top! Vind het alleen nutteloos om mijn lcd aan te laten staan. Hdmi van Appletv Gaat naar de tv. Is er een mogelijkheid voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Een kabel vanaf je Apple ding naar je audiosysteem en een kabel van je audiosysteem naar je TV, dat kan misschien de oplossing zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de reactie, wil het juist draadloos via AirPlay. Appletv heeft alleen 1x hdmi.
probeer anders eens een jack naar tulp aan sluiting werkt bij mij wel
en kijk hier kan je ze bestellen

groeten sander211

Toegevoegd na 1 dag:
mag ik je vragen welg audio systeem je heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de reactie, wil het juist draadloos via AirPlay. Appletv heeft alleen 1x hdmi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is wel mogelijk kijk eens hier meschien kan je er wat mee http://www.slashgear.com/apple-airplay-ip-tips-wireless-intentions-airplay-dongle-16102711/