Wie kan mij zeggen van welke artiest deze is?

ik kom net terug van vakantie en daar draaide elke dag in de club een onwijs nummer...
heb aan de dj gevraagd hoe het heette en het heette blijkbaar star
maar ik kan hem nu serieus nergens terug vinden......

de tekst was niet zo boeiend
iets van 'were making you a star' of 'im making you a star'
en daarna voornamelijk star star star star star

aah maar ik wil zo graag dat nummer vinden! wie kan mij helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Is het deze?

Lee Mead - Gonna Make You A Star
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar hij is wel erg leuk, de orginele uit de jaren 80 trouwens ook. Love the music...
Mijn gok zou zijn:
Christopher S ft. Max Urban - Star

Weet het niet zeker, maar komt redelijk overeen qua genre en "tekst" :p.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tip...gebruik hetgeen je onthoud van de lyrics en type dat in google...
lyrics "star, star, star" dance Dat was in dit geval genoeg ;-).
Ik heb een paar dingen gevonden:

Will.I.Am - She's a star
All Star - Smash Mouth
Make you a star - Squad Five-O