Ik zou graag voor mn zus haar verjaardag een cd willen opnemen met haar weet iemand waar dat kan en hoeveel dat kost?

Toegevoegd na 8 minuten:
(een zelfgezongen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor een cd, bedoel je een zelf gezongen liedje of zo, of gewoon een muziek cd samenstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook thuis een opname maken met goeie kwaliteit.

Het beste antwoord

Dat is flink duur. Ik zag in je profiel dat je in Utrecht woont, deze is in Utrecht: http://www.vavavoom.nl/events/bedrijfsuitjes/cd-opnemen
Maar eigenlijk meer voor grotere groepen. Maar als je ze mailt kun je misschien iets regelen dat je met 2 mensen mag komen.
Op deze http://www.artofmusic.nl/cdopname.htm kost het maar liefst 250 euro.

Hou er rekening mee dat je een volwassene mee zal moeten nemen.

Wat je ook kunt doen en wat een goedkopere optie is, is een advertentie op Marktplaats plaatsen dat je dit graag wil doen en of iemand thuis een kleine studio heeft waar jullie terecht kunnen. Er zijn veel amateurmuzikanten met een eigen studio aan huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. Mochten jullie het gaan doen, wens ik jullie veel plezier!

Andere antwoorden (1)

Met iedere geluidskaart in je laptop kun je tegelijkertijd mee afspelen alsook opnemen mits je het ingebouwde microfoontje maar nooit gebruikt want dat is waardeloos.
Er staan op Internet wel 200 goede mixerprogramma's waarmee je dit kan doen en alles is gratis.
Een paar losse microfoons en een mengpaneeltje kun je in iedere grote stad beneden de 100 euro wel aankomen bij "radioonderdelenzaken".
Zodra alle mixtures naar wens is kun je dat zelf branden en er zijn inderdaad een slordige 7-tal bedrijven die er ook nog een echte cd van kunnen bakken: sommige leveren ze zelfs in goudkleur ipv. gebruikelijk zilver!
En ze zelf branden op goudkleur is ook nog mogelijk: het verschil met een echt geperste goudkleur ziet toch niemand.(te koop bij RAF) maar let er altijd wel op dat je zg. "audio"- cd's koopt, deze lopen max.4x aan brandsnelheid maar gaan wel 400 jaar mee - dat op 40x brandsnelheid is wel leuk maar de houdbaarheid is hooguit 2 jaar en dan staat er niets meer op.