Waarom is 'The Pussy Cat Dolls' een groep terwijl Nicole Scherzinger de enige is die echt zingt?

In hun nieuwe nummer 'Hush hush; hush hush' verzorgen de overige 'Dolls' niet eens het achtergrondkoortje. Alles is gedaan door Miss Scherzinger.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Goede vraag. Ik denk dat motto: Sex sell's ook voor hun werkt. Nicole voor de muziek; de rest van de dolls voor hun lichaam. Aangezien ze in het verleden allemaal in een striptent hebben gewerkt, lukt het ze aardig om de harten van vele mannen te winnen.

Gezien de Billboards(top40) werkt de formule, dus als je zo je brood kan verdienen.. Waarom niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is zeker een groep... en inderdaad is zij altijd de leider.
Maar ik neem aan dat de overige dames genoeg verdienen om in de groep te blijven. Anders was het nu ook inderdaad geen groep meer geweest.

En je hoeft niet allemaal te zingen om een groep te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is gewoon net als bij de spice girls; 1 kan er zingen, de rest is kijkvoer. 1 van "de dolls" moet ook wanneer het maar kan haar trampstamp showen omdat ze zo ontzettend stoer is.