Hoe heet het nummer die zo'n 10/11 jaar geleden op TMF was, en als clip een man in een roze konijnen pak had?

Het genre was trance achtig, en de text bestond oa. uit geschreeuw van een duitser (meen ik)

Toegevoegd na 49 minuten:
Het nummer was een beetje in de trant van die tijd, zombienation van kernkraft etc.
Als er niet snel een goed antwoord komt ga ik het deuntje nurieen en op youtube zetten. haha

Toegevoegd na 51 minuten:
En de clip van die man in het konijnen pak, speelde zich voor een deel in ieder geval af in een hotel kamer!

Toegevoegd na 2 uur:
Om jullie voor te zijn: het is niet Groove Armada, niet Spacekees en niet Lützenkirchen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHAHA... klinkt als een goed nummer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ja was het ook wel, en het trieste is. Ik hoorde hem sinds die 10 jaar 1 x op de radio laatst, alleen toen MOEST ik de trein halen dus kon het niet afluisteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb helaas een blackberry :(

Antwoorden (3)

Ik kan alleen tic tac van gwen stefani bedenken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tainted love - marilyn manson
uit de film ''not another teen movie''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel cool nummer maar helaas niet wat ik bedoel :P
iets van de party animals?