Wanneer komt de deluxe edition van het Nevermind album van Nirvana in Nederland uit?

En waar is deze te krijgen, of (nu al) te bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ik heb net op Facebook gelezen dat er in Noord-Amerika 10.000 kopieën komen en in Europa 30.000. Het is nog niet duidelijk wanneer dit uitkomt en ook niet of je het kan bestellen. Waarschijnlijk zijn ze dit nog aan het bepalen. Nevermind kwam 24 september 1991 uit, dus waarschijnlijk zullen ze het rond die periode ook uitgeven.

Ik volg ze op Facebook, want ik zou hem ook graag willen hebben. Er wordt gezegd dat het ongeveer $100,- zal gaan kosten, wat waarschijnlijk dan ook rond de €100,- zal worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet niet of de link werkt, omdat je ze misschien moet 'liken' op facebook: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150724379260527&set=a.10150724379205527.708820.49436315526&type=1&theater

Er zitten allemaal rare b-sides bij, een optreden in blu-ray kwaliteit en een boek met allemaal zeldzame foto's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gok dan op 24 september.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom zei ik ook, rond 24 september.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfff zo duur?! :O Wil m wel supergraag, ik volg ze ook op FB, daarom moest ik er aan denken ;)