Prijs Yamaha piano.

Ik heb vroeger van mijn zus een Yamaha piano gekregen. Nu wil ik deze verkopen op de marktplaats, alleen heb ik geen idee hoeveel deze waard is. Heeft iemand enig idee waar ik dat kan zien of lezen op internet? Of heeft iemand verstand van hoeveel een Yamaha piano kost? Het is een oude piano. Ik kan ook nergens zien wat voor type het is ofzo, vandaar heb ik de foto erbij gezet! Thanks alvast !!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eeh...dat is een orgel. En dan praat je toch over een HEEL andere prijsklasse van bij piano's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, dit is een orgel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jouw zus dacht ook: weg is weg. Ik heb ook een broer die dit soort tricks uithaalt. 'Ik heb nog een prachtig orgel. Zonde om weg te gooien'

Antwoorden (6)

het lijkt meer op een orgel, het is toch wel gebruikelijk dat er een serie of typenummer opstaat. als je die heb kan je op marktplaats of ebay kijken voor hoeveel het instrument daar gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt mij een gedaateerde orgel 3,5 klavier. Zo te zien op marktplaats, van gratis af te halen tot €75,00
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dit is een zgn 'electronisch orgel'. Dit werd zo genoemd omdat deze na de ouderwetse traporgels kwamen. Ik heb op zoeen mijn eerste orgellessen gehad toen ik een jaar of 8 was. Ik weet niet wat ze op Marktplaats doen maar bij verschillende kringloopwinkels zie je ze vaak staan voor rond de € 25,00. Daar moet je echt een liefhebber voor treffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is een electronisch orgel,en tegenwoordig onverkoopbaar,helaas,maar bij ons in de kringloop zetten we ze er niet eens meer neer,we halen ze op bij de mensen thuis omdat we die verplichting hebben,in onze regio,maar worden daarna gewoon weggegooid.
niet te verkopen meer in deze tijd.
op marktplaats zetten kost niets,en maar wachten wat de gek ervoor geeft.
anders kun je hem altijd nog naar de kringloop doen of naar de gemeente stort brengen.
dit is meestal geheel gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt veel op deze:
http://www.2dehands.nl/yamaha-orgel-ritmebox-52328464.html?muz_instr=42&p=nl-5

Inderdaad een orgel dus.
Deze verkoper bood 'm in 2008 voor 175 euro aan, maar ja, die heeft 'm na een jaar dus nog steeds...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb exact hetzelfde instrument in mijn bezit en ja, het is een electronisch orgel. Prima instrument, niets mis mee.
Heb onlangs gekeken of ik hem kon verkopen aangezien ik iets teveel instrumenten op 7m2 kwijt moet nu maar veel verder dan €50-€75 gaat niet lukken. Voor dat geld heb ik er nog liever zelf plezier van!!!