Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een radio-zender waar alleen maar muziek word gedraait?

Ik zoek een zender met alleen maar muziek. Dus geen reclame of nieuws of geklets over een of andere zanger. Want als ik relax op m'n bank lig en ik zet m'n radio aan hoor ik na een paar nummers al reclame. Dat is heel irritant dus als je een zender weet...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
38.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Er zijn zenders waar MINDER gepraat wordt dan op andere zenders. Maar voor zover ik weet is er nog geen zender zonder reclame (missen ze inkomens) of gepraat over het nieuws..

Ik zou zeggen: zet een cd op of gooi een flink aantal leuke nummers op een usb-stickje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/radio-zender-muziek-gedraait.21626 zo´n soort vraag is net gesteld

http://www.nederland.fm/# zit hier wat voor je bij?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek je dan alles of alleen Nederlandse muziek?
Sommige zenders moeten het hebben van de reclame dus het zal niet helemaal uit te sluiten zijn! Ik draai de laatste tijd gewoon weer, lekker ouwerwets, een LP met goeie nummers. Maar als ik alleen nederlandstalig wil horen staat de radio bij ons op Radio Hollandio of 100% NL. Voor de frequenties even zoeken. Kijk dus maar eens op je computer daar kan je soms radiostations weg halen die(bijna) de hele dag door draaien met heel weinig reclame.
Hangt dus mede van je voorkeur af welke!
Veel plezier en relax ze (kan je trouwens ook doen met New Age muziek)
Pieter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je geen reclame ofzo wilt moet je niet naar de radio luisteren. Ik zou als ik jou was playlist eens proberen(op google zoeken). Jij selecteert de nummers die je wilt horen en dan druk je op play. Zonder reclame/gepraat/o.i.d.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen enkel probleem.
Zet een internetradiostation op. Er zijn er 15.000.
Aleen Beatles, Rock, Oldies, Jazz, Celtic, etc, etc zonder gelul tussendoor? No problem.
Ga zelf zoeken of begin bij de onderstaande links:
(Je kunt ook een radio kopen die dit moois allemaal kan afspelen)
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals zo vaak maakt antwoordman zijn naam waar +1
De zender die het meest in de buurt komt, is naar mijn mening "sky radio". Geen geklets of reclame tussendoor. Wel nieuws, maar persoonlijk vind ik dit stukken minder irritant dan geklets tussendoor. Het nieuws is ook op vaste tijdstippen, dus je weet wanneer het komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je een nokia toestel hebt. Dan kan je nokia internetradio application downloaden. Daar heb duizende zenders over hele wereld...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik luister muziek via de tv. Als je tv via de kabel hebt heb je waarschijnlijk de kanalen VH 1 etc, daar komt geen reclame tussendoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luister eens naar www.hetehits.nu
Zij bieden reclamevrij een prettige muziekmix.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Online radio heeft een aparte pagina met non stop radiozenders van Nederland en Belgie. Volgens hen zijn er op dit moment 8 echte non stop radio zenders.
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding