Is er een radio zender waar echt muziek wordt gedraait?

Ik ben geintreseerd in heel veel soorten muziek. Alleen zijn er heel veel radiostations die alleen maar dezelfde popachtige muziek draaien. De één iets meer hip-hop de ander meer dance de ander een rock inslag. Vaak zijn het dezelfde bands met min of meer hetzelfde geluid. Als een plaat een hit is dan wordt het soms elk uur gedraait. Weten jullie (fm) radiozenders die vernieuwender zijn en een minder comercieel geluid laten horen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (4)

Als je naar wat meer 80-er jaren muziek wilt luisteren is Radio Veronica wel een goede. Daar draaien ze niet steeds hetzelfde.
Ik begrijp je wel als je zegt dat er steeds dezelfde popsongs gedraaid worden! Sommige radiostations maken nu reclame dat ze tussen 9 en 5 niet dezelfde plaat draaien. Skyradio en Qmusic hebben daar wel eens reclame voor gemaakt (al betwijfel ik of dat ook echt niet alsnog gebeurt).
Zelf hou ik wel van radio 538, maar ik luister ook geen uren achter elkaar radio, dus ik weet niet of ze daar nummers dubbel draaien of hetzelfde soort. Mij bevalt het in ieder geval wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kink fm als dat nog bestaat, 3 voor 12 van de vpro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ten zuiden van de grote rivieren woont, dan is StudioBrussel een fantastisch alternatief.
Ook via Internet: www.stubru.be
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
dat klopt
Op deze site heb je een keuze uit heel veel online radiozenders. daar zal echt wel wat tussen zitten.

http://www.nederland.fm/#
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die gaat in de favorieten, bedankt ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb m zelf als startpagina, heerlijk voor elke mood wel een zender... :)