Goede gratis mix programma's?

Hallo,
Ik wil graag house muziek gaan maken, maar dan moet ik beschikken over een goed mixprogramma.
Ik wil graag geen demo's of illegale downloads doen, het hoeft niet zó zeer zo'n uitgebreid programma te zijn (daar wordt ik gek van!), maar ook weer geen programma waar je de hele tijd dezelfde mixes maakt maar die dan net anders zijn.
Ik zoek een programma waarmee je een liedje kan mixen, dus niet uit geluidjes kan kiezen.

Mvg,
MrMorrie1

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Als je zoekt naar een mix-programma kan je MIXXX
gebruiken, niet echt uitgebreid maar gratis.

Als je echt muziek wilt maken dan moet je iets in de buurt van Fruity Loops studio gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden!

Andere antwoorden (1)

Je zegt dat je house muziek wilt MAKEN. Hier voor gebruik je Fruity Loops Studio. Wil je alleen liedjes mixen dan kun je Virtual DJ gebruiken. Fatsoenlijke gratis programma's zijn hier niet voor dus je zult moeten gaan sparen ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap niet het verschil van wat je het verschil noemt tussen Fruity Loops Studio en Virtual DJ. Mvg,
MrMorrie1 P.S. Virtual DJ is een demo, anders gaat het geld kosten, voor de volledige versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Fruity Loops kies je uit de geluiden en klik je aan wanneer een bepaald geluid zich af moet spelen en hoe hoog of laag, hiermee maak je dus vanaf niets een eigen liedje. Virtual DJ kun je 2 bestaande liedjes in elkaar over laten lopen met effecten, dit kun je dan opnemen en dan kun je bijvoorbeeld een uur gaan mixen en dan heb je een mp3 van een uur met liedjes die mooi in elkaar over lopen. Ze kosten beide geld inderdaad. Dan zul je moeten gaan sparen om ze te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor!, voor virtual DJ heb je ook een gratis homeversie, probeer die eens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de betaalde versie gewoon gedownload via piratebay