Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Je kunt van muziek op Youtube MP3's maken met een converter op internet, bijvoorbeeld video2mp3 (zie bron). De mp3 die je daarna downloadt, kun je op nieuwere telefoons direct afspelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat hangt er ten eerste vannaf wat voor een mobile je hebt. wil je muziek van youtube op je mobile zetten dan heb je ten eerste internet nodig op je mobiel. Dit kan nauutlirjk ook via wifi. Verder heb je ook een smartphone nodig. Verder is het zo dat je op smartphones die op android draaiden je allerlei programma's hebt die dat voor elkaar kunnen krijgen.. (denk hierbij aan youtuberipper etc. ) die kun je gewoon via de market downloaden.

als je een iphone hebt of een blacberry dan heb je ongetwijfeld andere programma's die dat voor elkaar kunnen krigjen .

Maar wat ik je aanraadt is dat je het gewoon via de computer doet en daar een programma downlaod of iets dergelijks en dat je dat dan via een kabeltje in je mobiel doet! dat kan natuuklijk op elke mobiel die muziek kan afspelen of een sd kaart of iets degelijks bezit.

als je vragen hebt dan stuur je maar een persoonlijk bericht want ik kan me voorstellen dat het niet helelemaal duidleijk is of dat je nog wat stappen duidelijker wilt hebben .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hallo, Ik heb een htc sense tel. en wil gewoon liedjes luisteren en op mijn tel zetten. hoeft nog eens geen video bij. nu heb ik al het een en ander geprobeert. Maar weet nog goed dat bij mijn oude nokia dat makkelijker ging en die had nog eens geen internet.

Hoe kan ik van youtube muziek down loaden en opslaan in een document en dat door zetten naar mijn nieuwe htc sense. Ik ben echt een leek. Kan je me hier meer over uitleggen aub.

Groet, Didy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar listentoyoutube.com daat kun je het omzetten, als je het gedownload hebt kun je hem via een kabeltje van je mobiel naar pc op je mobiel zetten ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding