Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

muziek forums?

waar kan ik een muziekforum vinden, waar je gewoon losse nummers,live sets of hele cd,s kan zoeken en dan downloaden via een rapidshare of megaupload link. zodat ik op me werk direct kan downloaden naar me bb

beetje zoals je vroeger het forum van bakje.nl had of het oude forum van music in control

Toegevoegd na 16 minuten:
ik bedoel dan wel op de manier dat ik niet zelf perse naar nummers of artiesten op naam moet zoeken, maar gewoon dat als er nieuwe cd's uitkomen dat ze er op staan

Toegevoegd na 58 minuten:
sorry ik ben nog niet echt wakker dus ik bedoel graag gratis, via itunes vind ik niet makkelijk om dat ik dan me moeder geld moet overmaken omdat hij op haar creditcard staat en via bol.com bestel ik gewoon me originele cd's als ik ze goed vind of leuke aanbiedingen hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

google maar eens op filestube
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.Bol.com itunes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hier individuele nummers vinden: met zoveel muziekgenres kun je online luisteren of downloaden om als ringtones voor je telefoon in te stellen, helemaal gratis.[url=https://beltonengratis.net/grappige-comedy/efteling-indische-waterlelies/]waterlelies ringtone mp3 download[/url]
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding