Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Subwoofr doet stoppen slaan hoe kan dit en is er wat aan te doen?

Wanneer de sub zijn werk zou moeten doen slaat de stop. Iemand enig idee? Het gaat om de sub van hkts 11

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
807

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien kortsluiting in een draadje van de subwoofer of een slechte isolatie die alleen kortsluiting maakt als de subwoofer aansraat en dus trilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hoeveel apparatuur heb je op hetzelfde stopcontact (groep) aangesloten? Ik vermoed overbelasting. Oplossing is de stroom die nodig is voor de subwoofer (desnoods met een verlengsnoer) halen uit een stopcontact die elders in de woning zit.
Dan weer aanzetten, klapt hij er niet uit, dan was het overbelasting. Klapt hij er nog steeds uit, dan heb je een kortsluiting in de apparatuur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had dit een tijdje terug toen ik een voice coil op had geblazen in mijn woofer, de stop uit mijn versterker smolt keer op keer..

dusja kan het niet zijn dat je hem hebt overbelast en je voice coil nu dood is/sluiting maakt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding