Hoe heet dit liedje?

Het is van een bandje ofzo van ik denk twee jongens. Het gaat zo'n beetje 'the sun goes down, the stars come out'. Ofzo. Dankjeh <3

Toegevoegd na 6 minuten:
Yayy dankjeehh <33

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als t op radio was kijk dan gwn op radio zender playlist bv radio 538 playlist

Antwoorden (2)

Bedoel je deze?

Toegevoegd na 40 seconden:
Wanted - Glad You Came
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je bedoelt: The Wanted - Glad You Came
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouwe heeft link dus jouwe word de beste tyxxx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt beide. Ik zou er geen moeite mee hebben als je Isonuva kiest hoor, zij was immers eerder en het gaat om de goede antwoorden, niet om de punten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bezig op mobiel en kan wel video's zien. Daar heb je gelijk in, dus kies ik geen beste antwoord.