I've got a life to live... (Mineur) hoe heet dat nummer?

Ik zoek een nummer. 1 zin van dit nummer herinner ik me nog; "I've got a life to live.." het nummer is in Mineur gezongen.
Het is niet het nummer van Eurythmics.
Ik ken het nummer van Paul de Leeuw.
Hier werd het nummer door een coverband gezongen.

Please! als iemand het ook maar een ietsjepietsje herkent, alles is welkom. wie weet is het het goede nummer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Paul de Leeuw, ---> met een van zijn shows was het een cover band op tv.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog geen van deze nummers was de goede. Als nog iemand een idee heeft alles is welkom. En bedankt voor de moeite.

Antwoorden (5)

Misschien Gloria Gaynor met "I will survive" ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je re. Het zou kunnen, het probleem is dat het nummer wat ik hoorde een cover was. Hierdoor weet ik niet in wat voor 'style' het Orginale is.
In Reverse van het album 'Passenger' uit 2003 ?

This is the life i got to live
This is the time that I can give
The efforts that I make
Are just so that you won't escape

Feels like I'm falling
Like this would never ever change
I just keep stumbling
I am the fool in your charade

Sleep is an overrated thing
Something to do when I know I win
Let me know when its time to go
I have a lot of things to show

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is een poging, ik zie deze band nog niet optreden bij Paul De leeuw, maar zoals je zei was het een cover.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okê, Jar of Hearts - Cristina Peri/ Glee

Toegevoegd na 1 uur:
Het kan ook I Will Survive zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zoek je dan de cover van de band Cake van "I will survive":
Amadea
12 jaar geleden
Madonna, live to tell