Waar kan ik de originele singles van de Foo Fighters nog krijgen?

Ik ben opzoek naar de singles in originele verpakking, heb al op marktplaats e.d gekeken maar die zijn echt duur! Weet iemand misschien nog een ander adresje?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 uur:
* ik bedoel hiermee CD-singels, voor de duidelijkheid ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

plaatboef heeft vrij veel 2dehands singles. bij maxi singles in goede staat moet je denken aan een prijs per stuk van 4-5 euro per single. vind je dat te duur dan is er niet zo snel een goedkoper alternatief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is inderdaad een redelijke prijs voor een singeltje ;).
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest maar ik heb het wel over CD-singels, verkopen ze die ook? via de site word dat me niet helemaal duidelijk namelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plaatboef is 2e hands cd winkel, ze hebben een aardige collectie singeltjes (verschilt wel per vestiging) maar met een beetje geluk vind je er het een en ander.
Je kan ook op bol.com kijken, daar wordt ook tweedehands aangeboden