Waarom is Karen vorig jaar uit K3 gestapt?

Deze vraag stelde een meisje van 5 jaar aan mij maar ik wist het antwoord niet.

Toegevoegd na 1 uur:
Correctie:
Ja, ik bedoel Kathleen !!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad bedoel je niet Kathleen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hee, je bananenbloem staat op z'n kop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat het knorretje was! Van Winnie The Pooh.

Het beste antwoord

Karen zit nog steeds in K3, de groep had even pauze vanwege een bevalling van Karen. De groep treedt inmiddels weer op. De persoon die definitief uit de groep is gegaan is Kathleen, omdat ze solo wilde in haar plaats is toen Josje gekomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

omdat ze er voor haar man wil zijn en volgensmij heeft ze ook een kind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
“Tien jaar lang heb ik het beste van mijzelf gegeven en heb ik K3 met hart en ziel gedaan, maar mensen veranderen in tien jaar tijd”, zei Kathleen. “Na veel gesprekken met familie, vrienden en met Karen en Kristel heb ik de moeilijkste beslissing genomen van mijn leven. Met pijn in het hart neem ik afscheid van K3 en daar heb ik een heel dubbel gevoel bij. Enerzijds is Kathleen van K3 nog steeds een deel van mij en dat zal altijd zo blijven. Maar anderzijds ben ik ondertussen dertig geworden en voel ik dat het tijd is om nieuwe wegen te verkennen.”

Ze wou wat anders doen en laten zien dat ze iets anders kan zingen dan alleen kinderliedjes. beetje kromme zin maar goed:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was niet Karen die eruit stapte, maar Kathleen. Zij was dertig geworden en eraan toe om iets anders te gaan doen. Een solocarrière misschien, maar eerst een boerderij die ze had gekocht opknappen en zich inzetten voor Unicef. Ze was op dat moment vrijgezel, dus het was niet vanwege een gezinnetje.
Amadea
12 jaar geleden
ze deed alleen met k3 mee om mannen op te hitsen, dat us gebeurd en toen is ze eruit gestap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op 23 maart 2009 maakte Kathleen Aerts bekend om na 10 jaar te stoppen met K3. Haar laatste optreden met K3 was op 28 juni 2009. Ze koos voor een solo carrière.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze een schlager zangeres wou worden.... wat ze dus niet heeft gedaan naar mijn weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar haal jij deze info vandaan?