Waar kan ik het volledige concert van Eels op werchter terug zien?

Ik ben afgelopen weekend naar Rock Werchter geweest en ik ben naar Eels geweest. Ik wil graag dit concert terug zien, maar ik kan het nergens vinden. Op youtube kan ik maar 1 pro shot filmpje vinden... Weet iemand waar ik het volledige concert kan terug vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eels, applaus!

Het beste antwoord

Ik heb wel de complete Mp3 compilatie gedownload en zit nét als U te wachten tot er een post van dit Festival wordt gedaan op Spotnet. Op Internet is inderdaad nog vrij weinig te vinden in video vorm. Vooral Linkin 'Park wil ik graag zien/ horen. Succes met Uw zoektocht !

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik heb goed nieuws voor U . Vandaag is om 18.02 uur Rock Werchter in DivX vorm gepost op Spotnet. Het staat bij het onderdeel "series" .