Weet iemand nog een goeie groep die liedjes maakt zoals Bullet For My Valentine ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon metal over liefde en r&b :p

Het beste antwoord

Escape the fate
Breaking Benjamin
Funeral for a friend
Machine head
My chemical romance

Kijk even op de link hieronder, zoek op je artiest, en je kan op similar artists en op genre zoeken, en wie weet wat er allemaal nog uitrolt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Panic at the disco, blood on the dancefloor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind jij Panic at the Disco lijken op Bullet For My Valentine?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms wel
Trivium of Caliban misschien?
Bullet wordt in het genre Metalcore geplaatst, dus als je bijvoorbeeld op youtube opzoekt; '10 best metalcorebands' Dan krijg je veel top10's van gebruikers, dan hoor je gelijk een stukje van de band en zie je de naam ervan en kun je zelf beoordelen of je het wat vindt of niet (: