Ik heb 2 jb systems tsx 10 speakers. Deze heb ik aangesloten op een jb systems vx400 versterker. Hoeveel personen zijn dan mijn capaciteit..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

2?

Je hebt twee keer 150watt tot je beschikking.
Als je dat in een huiskamer neerzet kun je die wel volproppen met mensen en nog hard zat gaan.
Als je ze op een weiland neerzet zal het al gauw een keer afgelopen zijn.

Kortom snap je vraag niet. Personen capaciteit?
Hangt van de ruimte af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben gevraagd in een volledig geisoleerde zaal van 100 m2. Hoeveel personen kunnen er dan in om genoeg geluid te behouden? Anders moet ik het afblazen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt toch niet van de aantal personen af?
Hoeveel mensen douw je in een zaal van 10 x 10 mtr?
Als je speakers hoog genoeg staan (Zodat er niemand voor staat) dan gaat dat prima.
Als je met deze set in de Gelredome gaat staat hoor je bijna niks achter in. (Of ie vol is of leeg met mensen.)