Wat is dit liedje maar dan in een andere taal ? LEES UITLEG !

Ik hoorde laatst een liedje in een discotheek die me wel beviel, en laatst hoorde ik m ook in de auto op Slam FM en wachtte ik tot ze na afloop de zanger en de naam van het liedje gingen vertellen. Maar ik hoorde het niet goed,

Ik heb het liedje gevonden http://www.youtube.com/watch?v=9nkQHccHFhs , Althans, een versie denk ik ervan, want op Slam FM leek het in een andere taal of zijden ze andere woorden.

Weet iemand de goede versie hiervan ?

thnx
mvg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4.1K

Antwoorden (3)

Bedoel je deze?:
Don Omar Danza Kuduro ft. Lucenzo - Con Letra
Het klinkt spaans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk "kuduro" van Lucenzo en Don Omar, maar er is ook een versie van Lucenzo met Big Ali, deze twee versies lijken nogal op elkaar dus je kunt zelf kijken welke je bedoelt. De versie van Don Omar is Spaans en Portugees en die van Big Ali en Lucenzo is Engels en Portugees.

Toegevoegd na 5 minuten:
Dus voor de duidelijkheid: het refrein is Portugees (van Lucenzo) en de coupletten van Don Omar Spaans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waka Waka (This Time for Africa) van Shakira.

Het deed me eerst denken aan iets van Enrigue Iglesias, maar dan zou ik niet weten wel nummer. Shakira heeft wel iets van de tekst over wodka en zo.