weet er iemand hoe dat oud liedje noemt dat in de woestijn afspeelde met een zwarte auto? en een vrouw die op de motorkap zat! ik ben ales ervan kwijt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
7.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neen, het is echt een oud nummer, zo'n liedje zoals 'the human league' hun nummers, als get hoort blijft het echt lang in u hoofd zitten, iedereen kent het :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het niet, maar U2-magnificent is volgens mij iets met een woestijn, maar nogmaals; volgens mij is dit hem niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het is hem niet.. het is van zo'n mega bekende groep
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is U2 in ieder geval wél, maar ik denk dt ik je niet verder kan helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou het iets van depeche mode kunnen zijn ? Ik meen me te herinneren dat er in 1 van hun clips een zwarte auto in de woestijn voorkomt.

Antwoorden (6)

Shania twain - that don't impress me ofzoiets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ): het is zo'n amerikaans nummer, en als je het hoord zit da echt ver dage inu kop! het is gerne zoals 'the human league' en het is een kerel da zingt, en een vrouw die op een motorkap zit van een zwarte auto, midde in de woestijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en IEDEREEN kent het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, blijkbaar niet :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik dacht ook aan Shania....
is het misschien van de cranberries; 'I m free to decide', want ik herinner me een woestijnachtige vlakte in die clip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het iets van ZZ Top kunnen zijn ? Dat is amerikaans en ik herinner me dat er een auto door de woestijn reed, en een paar sexy vrouwen, en 2 mannen met baarden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neen 1 man zingt, 1 vrouw zit op de motorkap van de auto, de auto staat trouwens ook stil, voor derrest gebeurt er niet zo veel in dat clipje.. tog bedankt
Alice DJ - Better Off Alone ?? Zat volgens mij wel jeep, vrouw en woestijn in. Ik hoop dat het de goeie is ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Cardigans - My favorite game

Zwarte auto: check
Woestijn: check

Is dit 'm?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, en vrouw die gekke fratsen met auto uithaalt: check!! Ze zit alleen niet op de motorkap...
Amadea
12 jaar geleden
Die youtube-link geeft alleen de volgende tekst: De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.
Het spijt ons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh shit, via mn youtube-app gedaan. Hopelijk doet deze het wel! En anders als je in Youtube artiest+titel intikt kom je er gelijk. Maar dan toch via een omweg ;-) http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/results?q=cardigans%20erase%20rewind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het is hem niet, tog bedankt :(
dat was ook mijn eerste ingeving, alleen zit Nina nooit op de motorkap....maar als je alles kwijt bent zou het zomaar kunnen dat je je dit ook niet goed herinnert :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neen dit ben ik zeker d: