ik zoek een liedje en het heet in de tranc van jungle rumble????

ik hoorde het op de radio
het ging zo: myd my in de jungle rumble *boemsjakkaboem*<---- beetje vaag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Bedoel je 'Jungle drum' van Emiliana Torrini?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx

Andere antwoorden (1)

Dat is "Rumbo N Da Jungo" van Public Enemy. Het staat op de soundtrack van Street Fighter.
Hier kan je het beluisteren: http://dl6.myzuka.ru/FastDownload.aspx?link=MDYxNzExMjI=--=MDct5ybn5Wdq9VYk9lbf9mYtVncf1yXrVmc0Rmb1F2Uf1yXjV2bi9la55GajlGbV91XUN1Tf1yXyVGdodWaG9FdlVmc0N1Xt8VetVmbF91YpxmY1B1XuETMfVncuE2a1pXet9COzIjMfN3L1EWakVWb&bs=8192&sl=0&ft=

Toegevoegd na 45 minuten:
Nog een poging om de link door te geven: http://dl6.myzuka.ru/FastDownload.aspx?link=MDYxNzExMjM=--=MDct5ybn5Wdq9VYk9lbf9mYtVncf1yXrVmc0Rmb1F2Uf1yXjV2bi9la55GajlGbV91XUN1Tf1yXyVGdodWaG9FdlVmc0N1Xt8VetVmbF91YpxmY1B1XuETMfVncuE2a1pXet9COzIjMfN3L1EWakVWb&bs=8192&sl=0&ft=
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg een server error bij jouw link, Amadea.
Amadea
12 jaar geleden
In Mozilla werkt de link wél, maar in Explorer inderdaad niet....