Waar kan ik het nummer 'Hang on to me tonight' van Mick Jagger kan vinden?

Ik zoek al een tijd naar het nummer op google en youtube, maar kan het nergens vinden om gratis te beluisteren. Hoop dat iemand anders dat wel kan!

Toegevoegd na 26 minuten:
Het origineel bedoel ik dan. Op youtube en google vind ik alleen maar covers.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

De simpelste manier is even op deze link klikken:
http://members.casema.nl/sektor1/Jagger.mp3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer 'm te kopieren naar je schijf, want hij blijft er niet eeuwig opstaan :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, met de oude 'Windows Media Player' kon je het nummer direct opslaan tijdens het afspelen. Ik weet niet welke versie jij hebt, maar met de nieuwere gaat dat niet, denk ik.
Als je mij - via een Persoonlijk Bericht - je emailadres geeft, kan ik 'm opsturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer trouwens eens het volgende:
Rechtsklik op mijn link en kies voor
'Doel opslaan als...'
zoek een plek op je schijf en... Hoppa!
(als 't goed is).

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik zie het nu ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik daarnet in google zocht kreeg ik het nummer gelijk op die site te zien.
Dus typ eerst de tekst van het liedje in en de naam van Mick Jagger en zoek dan even welke naar jango.com verwijst.Als het goed is moet je het nummer dan te horen krijgen want het is mij ook net gelukt.