Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie weet welk liedje ik bedoel

Er is zo'n liedje, volgens mij iets van popmuziek, en al best wel oud, het was meer dan 4 jaar geleden zo'n beetje inde top 40. De titel weet ik niet meer, maar het was iets als 'kiss me in your car' ofzoiets. Er is ook een clip, daarin is er een jongen (een beetje een nerd, sukkelachtig type) die volgens mij verliefd is op een meisje. Uiteindelijk krijgt hij als het goed is een kus van haar, en word hij ook een beetje populair ofzo (en dan waren er meerdere meisjes die hem wilden zoenen? Ik weet het niet zeker meer) Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
604

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat je Here in your arms van Hellogoodbye (of zoiets!) bedoelt! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wordt hier soms New Found Glory met "Kiss Me" een cover van Sixpence None The Richer bedoeld ? Ik herinner me nog wel een clipje,waarin door één jongen ,nadat hij met 'n meisje had gezoend ,er daarná méér volgden.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het soms Akcent met Kylie? Is alleen gebaseerd op de woorden die je nog weet, clip lijkt er niet op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding