Welk liedje is dit?

Ik heb het liedje al heel lang niet meer gehoord maar ik hoorde het wel heel vaak in het jaar 2004 toen ik in groep 4 of 3 zat. Het was volgens mij wel engelstalig en gezongen door een vrouw/ vrouwen. De enige tekst die ik nog weet was dat steeds heel mooi terug kwam "dam dam dam".Het was in die tijd best populair en denk dat het wel in de top 40 zat of zo, mischien kids top 40. Het was een beetje chipz achtige muziek. De reden waarom ik dit nummer weer wil horen is omdat het in die tijd me lievelings nummer was maar nooit de titel wist.als je mischien denkt dat je het hebt gevonden reageer dan alsjeblieft ik ben je dan echt heel erg dankbaar!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben wel benieuwd, Volg-je :)

Het beste antwoord

Bedoel je misschien ATC?
Is ook een beetje Chipz achtig muziek, maar is wel van rond het jaar 2000 xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou net zo goed van het jaar 2000 kunnen zijn maar het is hem niet. Wel heel erg de zelfde soort muziek, want ik dacht zelfs op het begin dat het hem was. Bedankt voor het zoeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NEE WACHT! Het is wel atc! Maar dan het nummer dam dam dam!ik dacht dat het nummer atc heette dus typte ik die in, en koos de bovenste bij youtube.maar dat was een ander nummer . Toen zocht ik naar atc dam dam dam. En vond ik hem. Echt super bedankt!komen weer allemaal herinneringen boven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
My heart beats like a drum is het nummer. Nogmaals bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
your welcome ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ipod versie verstuurd geen youtube links, vandaar ;)

Andere antwoorden (2)

Deze is ook wel bekend en zou het ook wel kunnen zijn:

Toegevoegd na 10 uur:
ATC - Around the world

Ik begrijp niet dat ik reacties krijg dat er niks staat, ik heb toch een filmpje toegevoegd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze misschien...