hoe heet dit nummer?

ik ben opzoek naar een nummer, het enigste wat ik er soms van hoor is dat ze zingen 'i'm going down'. volgens mij is dat wel het refrein. het is een vrij rustig nummer en ik hoor m de laatste tijd best vaak. het is gezongen door een man. op google kon ik het niet vinden :S

ik hoop dat iemand na mijn uitleg weet welk nummer het is.
alvast bedankt,

groetjes

Toegevoegd na 1 minuut:
overigens : 'i'm going down', die 'down' herhalen ze geloof ik een aantal keer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Plage - crystal fighters?
Do you want to go to the plage with me, I'm going down down down till four in the morning. most beautiful girl i've ever seen, going down down down, my love is calling!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Jay Sean - Down ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
All the right moves- van one republic
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je Bruce Sprinsteen bedoelt met I'm going down

Toegevoegd na 1 minuut:
http://youtu.be/ZarmRLa2p9Q

Toegevoegd na 1 minuut:
Springsteen heet die mijnheer natuurlijk.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien onerepublic - all the right moves?
alleen zeggen ze "we're going down" en niet "I'm going down" en ze herhalen down niet echt .
dus ik kan er ook helemaal naast zitten natuurlijk.

http://www.youtube.com/watch?v=qrOeGCJdZe4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
space cowboy-falling down?

http://www.youtube.com/watch?v=XP5-O2qsuFw