Greenday Wake me up september ends
Walls of jericho no saving me en: ember drive
Deftones a hole in a earth
de cd van After forever digital deceit
Adele make you feel my love
Amy whine house return to black again
Rapalje ride on/ calonia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Niet het muziekgenre dat je zoekt, maar ik kan het volgende nummer nauwelijks luisteren zonder de tranen op te voelen komen.
Komt door liefdesverdriet, relatie liep tegen mijn wil in stuk. Toen het mis ging en ik in tranen was ging ik ter afleiding oude Star Trek dvd's kijken, Voyager. Er is een aflevering waarin die hologram dokter verliefd is op de half Borg Seven. En zijn liefde wordt niet beantwoord. Hij zingt "You are my sunshine". Werkelijk te kitscherig voor woorden natuurlijk, ik begrijp het als mensen lachen dat zo'n scene me raakt uit die serie. Maar ik was emotioneel wat kwetsbaar, ok? ;)

Hoe dan ook, het is een prachtig nummer dat ik nauwelijks aan kan horen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een 'love song' collectie kopen/downloaden.

Tip: Timelife
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mad World - Gary Jules

http://www.youtube.com/watch?v=UMHTjkCJews
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ditch - The crash
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foutje; The Ditch - Crash
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krezip - I would stay
Pianomuziek in het algemeen.

Instrumentale stukken op de piano: eventueel met een modern tintje zoals de soundtracks van Amelie Poulain, Forrest Gump. Maar ook klassieke stukken: Erik Satie is prachtig!
Covernummers van hedendaagse pop hits op de piano: ook vaak zeer mooi!

Gewoon even intikken op youtube en daar staan echt pareltjes van nummers op!
Het is vaak even zoekwerk, maar als ik een tip mag geven: aanmelden op youtube en eigen playlists maken. Uiteindelijk zet je gewoon youtube op en je hebt voor een hele dag muziek!

Het is natuurlijk een persoonlijke smaak, maar ik denk dat als je van nummers zoals my immortal, hurt luisterd, je de pianocovers ook wel zal kunnen smaken!

Groeten,
JJanom

Toegevoegd na 13 minuten:
Trouwens, ik zou de nummers zeker niet zielig durven noemen. De nummers die hier beschreven worden zijn een uitdaging en zitten vol gevoel en emotie. Allesbehalve zielig dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I don't wanna hurt van Anouk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Get it right -glee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door je vraag op gv te stellen en heel veel tips van ons krijgt die je samenvoegt, dan heb je al een hele lijst, toch?
Mijn jankliedje is deze:

http://youtu.be/gXWD1HjWI8M

As I Lay Me Down To Sleep by Sophie B. Hawkins

Toegevoegd na 56 minuten:
Adam Lambert - Whataya Want From Me
Is niet echt een heel zielig liedje maar maakt bij mij wel het een en ander los......

http://youtu.be/X1Fqn9du7xo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bijna alles van Rascal Flatts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk vooral bij Keltische/schotse muziek daar vind je die genre vaak, naast pop, rock en metal waar er wel wat tussen zitten.

Download gratis mp3 rocket kun je ze gratis downloaden, wel het juiste aanklikken want je kunt 2 kanten op andere is betalen. Hoewel het veranderd is komt ie nu bij youtube terecht kun je kiezen gewoon muziek of met de clip erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens op www.lastfm.com op deze site kan je bij elke artiest andere artiesten vinden die iets van de andere artiest weg hebben en dezelfde stijl hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het niet echt jouw stijl muziek of onbekend, maar mijn persoonlijke huillied is een koreaans liedje van de artiest IU.
Het gaat over een meisje die vastzit in een psychiatrische inrichting omdat ze mentaal ziek is en wacht op de liefde van haar leven die overleden is.

Het is misschien even wennen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Tears in heaven' dat Eric Clapton geschreven heeft toen zijn zoontje overleden was.

http://www.youtube.com/watch?v=AscPOozwYA8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oja alleen al van dat vreselijke ongeluk kan ik al emotioneel worden. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt deirdre.