Karaoke liedje opnemen ???

Ik doe mee aan een wedstrijd bij de radio en zit nu in de tweede ronde . We moesten deze keer een liedje zingen met instrumentale versie eronder . Is er iemand die weet hoe ik het makkelijk kan doen zonder knip/plak en sleep-werk want ik wil graag het liedje van youtube zingen en dat mijn stem en youtube dan samen worden opgenomen hoe gaat dat . Of als het via andere website kan mag je het ook zeggen . Bedankt alvast .
Mijn liedje zou zijn Hey Soul Sister van Train .

Ps. Liefst niets met music makers enzo want dat heb ik maar daar lukt het niet zo goed bij ...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Demo Duel 538?

Het beste antwoord

Misschien met een voicerecorder?
Of eventueel met het programma Audacity, deze kan je gratis downloaden. Met dit programma kan je, mits je een microfoon/headset aangesloten hebt, je stem opnemen. Zet de muziek wel wat harder op de achtergrond, druk op record en zing :) Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

tjek
http://www.karaoke-versie.nl/
de beste
voor weinig