waar kan ik de lyrics vinden van het nummer van Daniël Lohues - Prachtig mooie Dag

Toegevoegd na 12 minuten:
Kan hem pas over 45 sluiten.. maar heb mijn antwoord gekregen :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

op deze website staat de tekst + akkoorden als je gitaar speelt, gewoon wat naar onder scrollen en je ziet het staan. http://www.tabsrus.nl/Tablature/Download/Ucf/Prachtig_mooie_dag.html ik hoop dat dit is wat je bedoelt. mrboonen

Songteksten.nl Of gewoon googelen op Daniël Lohues Prachtig mooie dag songtekst/lyrics

Ik heb even een transcriptie van deze veenkoniaal-drentse tekst voor je gemaakt. Ik hope dajje d'r bliede met bint. Prachtiig mooie dag Verkeerde bien as leste dat gung al vast goed koffie en een stoete ‘t valt zoas het moet ‘K zat vannacht te denk’n dat het ook wel weer iens mag Eev’n een prachtig mooie dag. Eev’n een prachtig mooie dag. Niet allèn het weer ook een blues en ook de rest Ik hold vandage alles buut’n wat normaal de boel verpest. Lange leed’n dat ik ‘t leev’n zo mooi glanzend zag ‘t is ‘n prachtig mooie dag. ‘t is ‘n prachtig mooie dag. Nee, nee, nee d’r is gien man overboord Ben vandage zölfs bestand tegen ‘n een onvertogen woord Nee, nee, nee, gien modder en gien maaiveld Ik zweef d’r over hen, dat is alles dat vandage telt. Met vlögelties van keersevet vlieg ik naor de zönne Ik wiet zeker dat ik ‘t redt Omdat ik wil weerumme Met ien kop vol zönlicht naor een vrouw die op mij wacht ‘t is ‘n prachtig mooie dag. …. ….

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100