Weet iemand de akkoorden van het liedje Bottles van Krystl?

Ik wil dit liedje heeel graag spelen op de piano, maar het lukt me niet de akkoorden te vinden! Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik speel dan wel gitaar, maar ik hoop dat mijn tip je helpt. Ik ken het lied verder niet, maar op gehoor is bijna alles uit te zoeken. Probeer eerst de grondtonen te vinden, dan weet je al de akkoorden. Dan moet je proberen te horen of het mineur of majeur is, en zo kom je steeds verder. Het is misschien even oefenen, ik weet ook niet in hoeverre je dit al kan, maar je leert er je muzikale gehoor enorm mee uitbreiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helpt niet... grapje hoor ;-)

Antwoorden (1)

Het is een beetje vergezocht, maar het ziet er zo'n lieve dame uit, je kan haar contacteren via haar website.
Héél misschien geeft ze je de akkoorden als je het lief vraagt.
(et is ook maar een mens).

Toegevoegd na 33 seconden:
Het, niet et natuurlijk.

Toegevoegd na 6 minuten:
Net gelezen, vanaf zondag bladmuziek van 5000 stukken gratis online. Wel registreren... misschien zit het erbij.

http://www.muziekschatten.nl/