Ik zoek eigelijk een ringtone maker zonder dat je gebruik hoeft te maken van iTunes , dus die rechtstreeks na je iPhone gaat

Ringtone maker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4.6K

Het beste antwoord

RingTunes is een app die van muziek op je iPhone een ringtone kan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is denk ik niet goed begrepen het gaat erom dat ik zonder iTunes zeg maar rechtstreeks na me iPhone en niet via een email
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehh, de vraag gaat over ringtones. De makkelijkste manier is om of deze zelf te downloaden op je phone (bv via iTunes op de iPhone) of bestaande muziek op je iPhone te hergebruiken door een ringtones app. Welke optie denk jij aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij al deze Apps moet je een email sturen ,dan heb je zoals je al zegt iTunes nodig en mij vraag juist dat ik het zonder email en iTunes kan zo" n Apps zoek ik al deze optie zijn te omslachtig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigelijk vindt al deze antwoorden niets , maar moest er een kieze

Andere antwoorden (2)

Unlimtones ook
Daar kan je ook alle andere ringtones vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet te vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt het is een cydia app sorry... ;x
met ranktones kun je gratis zelf ringtones maken