Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik Z100 (radio)op mijn ipod (wifi) luisteren?

z100 is een New yorkse radio , met hits , maar ik wil die radio luisteren op mijn ipod maar hoe kan ik dat doen ?? op de officiele site lukt het niet een ook niet via America.fm

Toegevoegd na 2 minuten:
*het mag ook een direct stream zijn , hoef geen app te zijn*

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
691

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er bestaat een app genaamd Tuneln Radio Pro, voor 0,79 euro kun je deze kopen in de Appstore,

Dit staat erbij:
Listen to and record over 40,000 radio stations including thousands of AM/FM local stations on your Ipod.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze zouden dan een app moeten hebben of via bestaande alternatieve app voor de iPod.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een Amerikaanse account aanmaken mits hij gratis is, de app, kan je hem downloaden. Volgens mij moet je dan wel een Amerikaans adres invullen, wees creatief en gebruik Google Maps en vul gewoon wat in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het gister geprobeerd en zag hem staan. Je zou op Google kunnen kijken of er informatie staat hoe je een USA account kan krijgen in Nederland. Via m'n iPhone lukte het niet. Wellicht lukt het wel om via de pc/Mac een USA account te maken. De app heet trouwens geen z100 maar i heart radio???

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding