Bij radio Veronica heb je een item De plaat en zijn verhaal. Wat is die muziek die je op de achtergrond hoordt?

Bij radio Veronica heb je een item De plaat en zijn verhaal. Waar bij verhalen van de bekendste nummers worden voorgelezen. Maar wat is die muziek die je op de achtergrond hoordt?
Hier een link naar een voorbeeld: http://staging.radioveronica.nl/luister/iets-gemist/Goud%20van%20Oud/10274

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
6.2K

Het beste antwoord

Volgens mij is het Heather van Johnny pearson orchestra.
Dat is wat ik tenminste zo snel kan vinden.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik vond het hier uitgevoerd door de carpenters. Zie 2e bron
12 jaar geleden
Aponi
12 jaar geleden
Ik heb niets gemeld hoor. En ik had de carpenters al toegevoegd na 16 minuten. Voordat jij je antwoord gaf. Misschien is daarom je antwoord naar reactie verplaatst?