Wie kan mij de muziek en de lyrics geven van het liedje "nu denk je kut" van Nou En?

kan het op youtube niet vinden, wil graag de video delen op FB, met de lyrics erbij.. ben al dagenaan het zoeken. Heb het wel op spotify gevonden, maar dat is dus zonder video.

maakt niet zoveel uit of het een officiele clip is of niet... als de muziek maar te horen is.

Toegevoegd na 59 minuten:
voor de twijfelaars of het wel echt is en geen onzin:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nou_En

en ben dus op zoek naar de muziek video en/of songtekst van de muziekband Nou En van het nummer "nu denk je kut"

een bekend nmmer van ze is "gothic meisje".

voor de spotifygebruikers valt het hier te beluisteren:

http://open.spotify.com/track/2RRxDqLWrqCo1v1iwEl13a

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Amadea
11 jaar geleden
Is dit serieus? Ik zou denken dat dit onzin is....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je een melding maken bij de moderators, niet die vraag hier stellen want wat jij onzin vindt hoeft een ander niet te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@amadea zie toevoeging het is geen onzin, maar een bloedserieuze vraag.

Het beste antwoord

Het liedje staat op de compact disc "Ninomaal", die in 2011 uitkwam. Dat is nog niet zo erg lang geleden, dus wellicht is deze cd nog ergens te koop. Het is een schertsend punknummer over mensen die het voor zichzelf hebben verpest en daarop terechtgewezen worden door de spottende zanger.

Maar het staat toch ook op soundcloud! Dus je kunt het hier horen: https://soundcloud.com/nou-en/nu-denk-je-kut

De lyrics zijn niet ergens te vinden, maar ze zingen duidelijk dus het is goed over te schrijven:

Ja je ouders waren sukkels en je ouders waren gek
maar nu loop je met een rare tatoeage in je nek
je hebt je school niet afgemaakt, daarvoor was je te extreem
je hebt een strafwand van twee meter en een alcoholprobleem

Je vrouw is bij je weg en je voelt je zo alleen
en iedereen op straat loopt met een boogje om je heen
omdat je niet zo lekker ruikt en je rare dingen zegt
wanneer je 18 blikken bier en een fles wijn gedronken hebt, aaaahaaaa

Je vader en je moeder hadden tóch gelijk, aaaahaaaa
maar dat had je vast al wel gemerkt in de praktijk, aaaahaaaa
Nu denk je k*t!

Ja je ouders waren sukkels en je ouders waren gek
nu loop je met een kinderwagen dus twee koters in je nek
met alle kerels van de wereld heb je een geschiedenis
omdat je eigenlijk geen flauw idee hebt wie de vader is, aaaahaaaa

Je vader en je moeder hadden tóch gelijk, aaaahaaaa
maar dat had je vast al wel gemerkt in de praktijk, aaaahaaaa
Nu denk je k*t!

En je vader en je moeder zeggen: Zie je wel (9x), aha, we hebben het toch gezegd! (2x).

Toegevoegd na 24 minuten:
'dus twee koters' moet waarschijnlijk 'plus twee koters' zijn.

Toegevoegd na 4 uur:
Oh, en voor de slakkenzoutstrooiers... Het antwoord op je vraag is dus: ik, Amadea!
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jammer dat je de video niet gevonden heb, en het antwoord op mijn vraag is niet "ik, amadea", maar het antwoord dat je hebt gegeven, waar ik overigens wel heel bij mee bent.