Wie weet er een mooi liedje dat gaat over afscheid oid? Ik moet afstand nemen van mijn lieve katten en wil graag een video monteren als herinnering.

Dus niet bijv. "Afscheid" van Volumia, dat past niet echt bij het thema. Het hoeft niet specifiek over afscheid te gaan, maar iets in die trend is welkom. Alvast bedankt voor suggesties.

Toegevoegd na 20 minuten:
Het mag ook over een kat/poes gaan, maatje, vriendje, etc. Suggesties zijn welkom. Bedankt allemaal!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
9.9K

Het beste antwoord

Afscheid van een vriend, van Clouseau
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow.. Wat een prachtig nummer zeg! Uiteindelijk heb ik voor Sweet Goodbyes gekozen van Krezip, maar deze voeg ik toe aan mijn audioverzameling! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit nummertje is zelfs gespeeld op de begrafenis van mijn vader, omdat hij buiten een vader ook een echte vriend was.
(Dit terzijde)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dit zo'n mooi nummer. Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (19)

Afscheid nemen bestaat niet van marco borsato?

Waarom moet je trouwens afstand nemen van je katten?
Sterkte ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Lottexxx en imhappy, Bedankt voor jullie antwoord. Afscheid nemen van Borsato is een goeie.. toch vind ik hem wat te zwaar! Hier even een korte uitleg waarom ik ze weg moet doen. Ik ben een groot katten liefhebber. Toen ik vorig jaar ging verhuizen heb ik weloverwogen om 2 katten te nemen. Ik woon in een appartement en heb gekozen voor 2 Ragdoll katten, omdat deze katten prima kunnen als binnenkat in een appartement. Nu merk ik de laatste maanden dat de beesten te eenzaam worden, en shuw gedrag gaan vertonen. Dit komt omdat ik te lang van huis ben! Ongeveer 12 uur per dag... Het is wel stom, dat had ik me namelijk wel eerder kunnen realiseren. Maar ik wou zo graag katten en heb er daarom 2 genomen (omdat 1 kat niet zo'n lange tijd alleen kan). s'Avonds als ik thuiskom vertonen de beestjes steeds sterker shuw gedrag. Terwijl in het weekend of na een paar vrije dagen ze helemaal "gezellig" worden. Ze hebben gewoon iemand om hen heen die vaker thuis is. Ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe eigenaar. Met het filmpje wil ik zelf afscheid nemen en tegelijkertijd op internet plaatsen om hiermee te zoeken naar een nieuw baasje. Het gaat me echt aan het hart! Ik geef ze dan ook echt niet aan de eerste de beste mee en ze moeten bij elkaar blijven. Ze moeten bij mensen terecht komen die vaker thuis zijn. Het zijn echt prachtige beesten die houden van veel gezelligheid!
Afscheid nemen bestaat niet van Marco Borsato
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen afscheid , wel over n kat

Toegevoegd na 38 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=5mpWDdFGjwE
hier heb je hem meteen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tekst is mooi, staat het liedje ook ergens op het net? Bedankt iig!
anneliez
12 jaar geleden
kon je het niet downloaden via dat plaatje wat er boven stond?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi hoor! Hij past alleen niet echt bij het filmpje. Bedankt voor de genomen moeite!
Just breathe van Pearl Jam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Because tomorrow never comes van rowan keating
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"The end of the show" van Thr Cats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen, van Marco Borsato
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afscheid nemen bestaat niet van Marco Borsato of Let it Be van The Beatles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh der was vroeger een liedje dat heete een doodgewone kat van uuh joel? Was oooooit in telekids anders stop de tijd van marco borsato
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marco Borsato-Als alle lichten zijn gedoofd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Green Day Time of Your Life. Echt een mooi nummer. Ik weet nog dat het gebruikt werd bij de laatste aflvering van de serie Seinfeld (ook een korte montage) en ik kreeg echt tranen in me ogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Yohannes, bedankt voor je suggestie. Ik ken dit nummer en hij is ook erg goed. Toch heb ik gekozen voor Sweet Goodbyes omdat die beter bij het clipje stond. Toch bedankt!
The Kiss van Hooverphonic. Elke keer weer tranen van ontroering als ik hem hoor. Geen bekend nummer maar de tekst is zo prachtig.

Toegevoegd na 6 minuten:
Oh ja, heel heel heel veel sterkte. Dit moet vreselijk voor je zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, ik heb het geloof ik verkeerd begrepen.......je neemt afstand, ze zijn niet overleden..? Sorry Tommie, ik las te snel. Feit is wel dat het een heel mooi nummer is maar het gaat wel over het eeuwige afscheid. Denk niet dat dat echt te gebruken is voor je. Nogmaals mijn excuus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Maantje. Geen probleem hoor! Ik dank je voor het mooie nummer :)
als ik iets droevigs heb luister ik altijd hold my hand van micheal jackson en akon. probeer het eens;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook een filmpje gemaakt toen mijn kat is dood gegaan als herinnering. hier de video
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prachtig filmpje Dais00. Zelfs ik raakte ontroerd. Bedankt voor de inspiratie!
sarah mclachlan - angel
sarah mclachlan - i will remember u
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
''Don't you forget about me'' van ''Simple Minds.''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de kat van ome willem is op reis geweest

judith - you
paul de leeuw - blijf
queen - we are the champions
queen - bohemian rhapsody
cher lloyd - stay with me
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
If you leave me now van Chicago?