hoe duur is een kaart voor een lady gaga show

Ik kijk monsterball van lady gaga op Ned. 3 en hoe duur is nou ongeveer zo'n kaart??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lui kan je zijn, wat dacht je van google :|
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja sorry..maar wou het even snel weten en internet was sloom(i pod) dus dacht even gv...en sorry hoor gv is daar toch voor bedoelt..??

Het beste antwoord

Het ligt er aan waar je zit/staat. Want de goldencircle is duurder dan zitplaatsen. Tussen 50 - 120 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De kaartverkoop voor het concert van Lady Gaga in Nederland gaat van start op zaterdag 6 maart vanaf 10:00 uur. De prijzen voor een ticket lopen uiteen van 50 tot 85 euro. Dat is exclusief servicekosten.