Ik zoek al heel lang naar een liedje

Het doet me wat aan de ruimte denken.

Als ik het op virtual keyboard speel (zie link, daar kun je het naspelen), gaat het zo:
--------------------------------------------------------
E

F# G F# E

F# G F# E F# G F# E F# G F# E

D

C

A G F# G A G F# G A G F# G

F# E
--------------------------------------------------------

1x enter is 0,5 seconde rust
2x enter is 1 seconde rust
Voor de rest kan alles op aardige snelheid achter elkaar.

Link: http://www.bgfl.org/bgfl/custom/resources_ftp/client_ftp/ks2/music/piano/

Toegevoegd na 10 minuten:
Er wordt ook niet in gezongen trouwens.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep, op gehoor. Dat kan ik nogal goed met instrumenten zoals een piano, ik hoor wat op gehoor en probeer het dan na te spelen, en na een paar keer lukt dat dan aardig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het nagespeeld, Volgens mij is het van direct! Maar ik kan even niet plaatsen welke.. En ik weet het ook niet zeker..

Het beste antwoord

Volgens mij is dit 'm! Resurrection, van PPK.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HET IS HEM HET IS HEM HET IS HEM JEEEEE Dankjewel voor je antwoord :D Ik hoorde hem wel eens als klein jongetje, en ik vond 't een mooi nummer. Echt bedankt dat je hem herkende ;)
En qua noten zat ik niet ver mis, of wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste antwoord krijg je nog, eerst kan iedereen nog gelegenheid krijgen om te reageren ;P Maar echt dankjewel
Amadea
12 jaar geleden
Nee, je zat helemaal niet mis maar juist precies goed! Ik speelde het op de blokfluit en herkende 't ogenblikkelijk. Maar toen was het nog een hele tijd zoeken.....