Wat is het gerne van muziek van Nicki Minaj, Jay Sean, Jason Derulo e.d.? En wat zijn soortgelijke artiesten?

Het is namelijk niet echt RnB, maar ook niet echt pop. Is er een naam voor dit soort muziek? Dus beetje pop, rnb, maar geen rap.
En wat zijn nog meer artiesten in dit genre?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ik zou het zelf een beetje hip-hop muziek noemen.
Op de liedjes van deze artiesten dans ik heel vaak! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn dochter ook ;-)) +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
R&B/Hip Hop/Pop muziek. Het verschilt nogal, er is niet echt één sticker op te plakken.