Hoe heet dit lied?

Het is uit de jaren 80 en is van Mike Kershall (ik kan me deze naam herinneren alleen niet de juiste spelling xD) en je hoort eerst een soort militaire drum waarna je een soort fluit hoort spelen. De tekst gaat ongeveer zo: 'there's a dream by a river and the moon is ...'. De tekst klopt waarschijnlijk niet, maar ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen xD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Ik ken deze, dat is een remix van het nummer dat je bedoeld. The Riddle van Gigi D' Agostino

Toegevoegd na 41 seconden:
refrein: Near a tree by a river
There's a hole in the ground
Where an old man of Aran
Goes around and around
And his mind is a beacon
In the veil of the night
For a strange kind of fashion
There's a wrong and a right
But he'll never
Never fight over you

rest van de lyrics: http://www.lyricsdomain.com/7/gigi_dagostino/the_riddle.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb het origineel ook voor je gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=h75uKyevOkk

Nik Kershaw heet de zanger.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super bedankt! Ik bedoelde het origineel, bedankt voor de youtube link!
Kimath
12 jaar geleden
Ik heb ze allebei voor je gevonden :)
Vanaf de remix die ik kende kwam ik bij het origineel uit :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi nr ik wist deze versie ook, maar je was me ff voor +

Andere antwoorden (3)

the riddle
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Nick kershaw - THE riddle
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nick Kershaw waarschijnlijk met I won't let the Sun go down